Wij versturen alle bestellingen vanuit onze studio in Drachten, Nederland. Onze producten komen dus echt van ons af en wij zijn dus geen dropshipping bedrijf. Alle bestellingen worden met liefde door ons ingepakt en verzonden.
Welke verzendingsmogelijkheden zijn er beschikbaar?
Wij versturen wereldwijd pakketten en brievenbusstukken in Nederland met PostNL, de pakketten worden bij je thuis gebracht. Je krijgt een trackingscode toegestuurd bij het verzenden van het pakket. Naar landen in het buitenland kun je kiezen of je het tracked of untracked wilt ontvangen. Untracked is op eigen risico. Let wel dat wij alleen een webshop zijn, shoppen in het echt is hierom niet mogelijk.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket ontvang?
Mits de producten in voorraad zijn word het binnen 1 – 5 werkdagen verzonden. Vaak wordt het nog dezelfde dag als dat de bestelling gemaakt is verzonden. Nadat wij het hebben verzonden is het ongeveer 1-2 dagen onderweg. Voor wederverkoop hanteren wij een levertijd van 2 weken. Deze leveringstijd is met uitzondering van de zondag en feestdagen. Met feestdagen zou het mogelijk kunnen zijn dat een pakket wat langer onderweg is wegens de drukte. Wij raden aan om voor kerstinkopen bestellingen minimaal twee weken van tevoren te plaatsen. Wil je een pakket binnen een bepaalde tijdsmarge in huis hebben, laat dit ons dan weten in de bestelnotities zodat wij hier rekening mee kunnen houden. Dit geldt alleen uitsluitend als je dit hebt gedaan.
Wanneer krijg ik gratis verzending?
Vanaf 100 euro geldt er gratis verzending in Nederland en België. Je dient wel zelf dit vinkje te selecteren voor de gratis verzending in het winkelmandje. Let op, deze bestellingen worden niet automatisch aangetekend verzonden, mocht je dit alsnog willen dan dien je wel verzendkosten te betalen en de optie “aangetekend verzenden” te selecteren.
Wegens de kosten kunnen we helaas geen gratis verzending buiten Nederland en België geven.
Heb je wat besteld en wil je een gedeelte van je bestelling retourneren, en komt het totaalbedrag beneden de 100 euro uit, dan wordt het gratis verzending van de bestelling eraf getrokken en betaal je de reguliere verzendkosten.
Verzenden jullie internationaal?
Jazeker. Wij verzenden onze internationale pakketten via PostNL. Hoe lang het duurt voordat een internationaal pakket aankomt is afhankelijk van het land van bestemming en de douane. Normaliter duurt het een paar dagen tot een week in de Europese Unie en één tot vier weken in de rest van de wereld. Buiten de Europese Unie kan het voorkomen dat een pakket bij de douane kan liggen, dit kan tot 4 weken duren voordat het is ingeklaard.
Internationale levertijden
Let op; de levertijden zijn een indicatie en staan niet vast. De levertijden gaan uit van werkdagen, exclusief het weekend en feestdagen. Er kunnen vertragingen ontstaan op de levertijd wegens douane checks in niet Europese landen.
- West-Europa: 2 – 6 werkdagen *
- Rest van de Wereld: 5 – 12 werkdagen *
- Australië & Nieuw-Zeeland: 12 – 42 werkdagen
De transittijden voor zowel ongetraceerd als getraceerd zijn hetzelfde.
* De transittijden gelden onder normale omstandigheden. Rondom het coronavirus kan het zijn dat er vertragingen optreden. Houd er rekening mee dat een zending soms wel een paar weken langer onderweg kan zijn.
Belangrijke zaken met betreft het verzenden
Als je graag een bestelling wilt maken, let er dan altijd op dat je het adres goed neerschrijft, dus inclusief het huisnummer. Zaken zoals “appartement” of “geen bedrijf” als je geen bedrijf hebt hoeven niet neergeschreven te worden. Let ook op dat je geen dubbel huisnummer schrijft en je postcode ook goed opschrijft.
Internationale zendingen: let er goed op dat het mogelijk is dat je in een niet-Europees land douanekosten moet betalen. Het is handig als je ook je telefoonnummer opschrijft.
Wij vergoeden geen bestellingen als er een een foutief adres is ingevoerd en niet zijn aangekomen of geretourneerd aan ons. Bestellingen worden niet vergoed die wij niet retour hebben ontvangen.
Intime Delivery
Wij verzenden via zendmaatschappij Intime Delivery, op het zendlabel staat ook Intime Delivery, dit komt omdat zij goedkopere staffel verzendmogelijkheden aanbieden dan dat wij het direct via PostNL zouden afnemen, een bestelling wordt alsnog door ons ingepakt en verzonden.
Ben je ook een bedrijf en wil je ook goedkoper verzenden, dan hebben we een referral link zodat we samen korting kunnen sparen: https://portal.intime.delivery/referral/632CRYS
Verder is het heel simpel, je pakt de bestellingen in, print de labels en brengt alle pakketjes bij een PostNL punt.